Lietotājiem ērta un efektīva sistēmas, e-veikala vai mājas lapas saskarnes izstrāde
UX – no angļu valodas "user experience".
Tas ir veids, kā lietotājs mijiedarbojas ar pakalpojumu, servisu vai sistēmu.
Produkta/pakalpojuma lietotājiem ir izveidojusies pieredze, kas radusies no iegūtās izglītības, līdzīgu produktu/pakalpojumu lietošanas vai citādākā veidā savas dzīves laikā uzkrātās pieredzes. Lietotājs, izmantojot Tavu produktu vai servisu, cenšas atrisināt kādu savu problēmu. Ir svarīgi izstrādāt servisu/pakalpojumu tādu, lai lietotājam tas būtu saprotams, viegli lietojams un efektīvs. Lietotājs, kas ir apmierināts ar produktu vai pakalpojumu, vienmēr atgriezīsies un, iespējams, ieteiks to kādam citam.
Izstrādājot lietotāja plūsmu, ņemam vērā biznesa stratēģiju. Cenšamies atrast kompromisu starp biznesa un lietotāja vajadzībām.
Izstrādājam prototipus atbilstoši biznesa prasībām un lietotāja vēlmēm. Veicam lietojamības testus un uzlabojam prototipus. Izstrādātais prototips bieži kalpo kā tālākās sistēmas prasību specifikācijas daļa.
Balstoties uz pieredzi, vēlamies parādīt kā UX pakalpojums var palīdzēt attīstīt Tavu projektu un tajā pašā laikā, ietaupīt izstrādei paredzētos resursus.
Tev ir nepieciešams izstrādāt jaunu projektu.
Pamatojoties uz savām idejām un vajadzībām, izveido diezgan sarežģītu modeli, kuru izstrādei ir nepieciešami milzīgi resursi.
Izveidoto projekta modeli sāk izstrādāt. Nesaprotot lietotāju vajadzības, izstrādes laikā ir realizētas lietotājam nevajadzīgas funkcionalitātes, kas ir patērējuši apjomīgus izstrādes resursus. Kad projekts ir izstrādāts, tas tiek nodots un palaists reālajā vidē.
Izstrādātais projekts ir patērējis lielu resursu daudzumu, lietotāji nav apmierināti, pārdošanas rādītāji nesasniedz vēlamo apjomu.
Tev ir nepieciešams izstrādāt jaunu projektu.
Saprotot biznesa vajadzības, mēs veicam kvalitatīvu tirgus izpēti un analīzi, intervējam biznesa pārstāvjus un lietotājus, izvērtējam tehnisko risinājumu iespējas.
No izpētes rezultātiem secina, kas ir nepieciešams biznesam un kas lietotājam. Balstoties uz tehnisko risinājumu iespējām, izstrādā pirmo projekta prototipu.
Veicam pilnvērtīgus izstrādātā prototipa testus, lai noteiktu, kā lietotāji reaģē. Tas palīdz noteikt, vai nav palaistas garām lietotājam vajadzīgās nianses, vai gluži otrādi, izveidotais risinājums nešķiet lietotājiem pārāk sarežģīts.
Apkopojam testu un interviju rezultātus. Pamatojoties uz iegūtajiem datiem, veicam nepieciešamas korekcijas un uzlabojumus. Veicam atkārtotus testus un sagatavojam visu nepieciešamo tālākai izstrādei.
Rezultātā projekta izstrāde pieprasa mazāk resursu. Ja izstrādes sākumā tiek definēti pārāk sarežģīti risinājumi, kas apgrūtinā lietotāja pieredzi un īsti neatbilst lietotāja vajadzībām, šo ir iespējams saprast izpētes fāzē. Rezultātā ir iespējams izstrādāt daudz vienkāršāku un lietotājam draudzīgāku projektu, saglabājot visas nepieciešamās biznesa vadības intereses. Tas dod iespēju ietaupīti resursus un neveltīt laiku tam, kas būtu nevajadzīgs lietotājiem.
Piesakies bezmaksas konsultācijai, lai uzzinātu, kā mēs varam palīdzēt paaugstināt Tava biznesa vērtību.
Vairāk informācijas iegūsi, piesakoties konsultācijai.
Tiek veikta izpēte, definēti biznesa izaicinājumi un lietotāju vajadzības, mērķi un problēmas.
Tiek izstrādāti un testēti risinājumi iepriekš definētai problēmai, sākot ar koncepta prototipiem līdz gatavam produktam.
Iepriekš izstrādātais risinājums tiek izvērtēts, novērojot tā darbību ilgākā laika periodā.
Lepojamies ar risinājumiem, kurus izstrādājām mūsu klientiem.
Mūsu klienti ir gandarīti par Datateks komandas profesionālo rezultātu. Pārliecinies pats!
Piesakies bezmaksas konsultācijai, lai uzzinātu, kā mēs varam palīdzēt paaugstināt Tava biznesa vērtību.
Pieteikties konsultācijai