Nereti savā praksē esam sastapušies ar situāciju, kad uzņēmumi izmantojot Google Ads reklāmu pakalpojumus ir nepilnīgi nokonfigurējuši savus Google Ads reklāmu kontus, tādējādi reklāma efektivitāte ir ievērojami zemāka nekā tā varētu būt pie tā paša reklāmu budžeta, kas uz doto brīdi tiek atvēlēts reklāmām.
Ko nozīmē neefektīva reklāma? Konfigurējot Google Ads kontu ir iespējams izvēlēties dažāda veida uzstādījumus, sākot no mērķauditorijas atlases līdz tiešajām izmaksām par vienu klikšķi un atslēgvārdu izvēlei. Cilvēki, kam iepriekš nav bijusi saskarsme ar Google Ads un kas nepārzina šo reklāmu darbības specifiku, visticamāk veiks konta konfigurāciju neizvērtējot, vai izvēlētie atslēgvārdi un budžets būs adekvāti vēlamajiem rezultātiem.
Mēs piedāvājam profesionāli nokonfigurēt jūsu uzņēmuma Google Ads kontu, ar mērķi izveidot pēc iespējas efektīvākas reklāmas kampaņas un lieki netērēt reklāmas budžetu, īpašu vērību pievēršot Google Ads reklāmu kvalitātes rādītājiem - lai tie būtu maksimāli augsti un tādējādi Jūs iegūtu priekšrocības cīņā ar konkurentiem, jo pie vienādi norādītām klikšķu izmaksām augstākās pozīcijās tiek attēlotas tās reklāmas, kas ir ar augstākiem kvalitātes rādītājiem.
Papildus piedāvājam sasaistīt Google Ads ar Google Analytics kontu, lai būtu iespējams veikt turpmāku analīzi gan par reklāmas kampaņu efektivitāti, gan to, kuri atslēgvārdi ir efektīvākie (konfigurējot mērķus Google Analytics kontā), lai noteiktu kādus atslēgvārdus/frāzes meklējot apmeklētāji ienāk jūsu mājaslapā vai interneta veikalā un veic pirkumus vai aizpilda pasūtījuma formas.